• head_banner

30-10-2018

Uffiziu di l'annu 2017 è annu di cugliera 2018 per a nostra cumpagnia

In 2018, Avemu u nostru propiu Uffiziu di cummerciale, Dopu chì l'Azionista di a fabbrica hà discututu per una settimana, allora decidemu di creà a nostra squadra di cummerciale prufessiunale in modu chì pudemu furnisce un serviziu megliu per i nostri Clienti. in u tempu è a prima volta, u seguimentu di a produzzione è assicuratevi chì ùn ci hè micca sbagliatu per ogni pruduttu è carica l'ispezione è a ricezione di i clienti allora farà chì u nostru cliente di famiglia si sente in casa hè quì Risolve ancu u prublema dopu a vendita, allora ùn farà micca u cliente preoccupatu di fà ordine. Prublemu di qualità cumpensà.Prublemu di Tecnica manderemu a nostra squadra prufessiunale per guidà u cliente ecc.

Uffiziu dedicatu à u serviziu di u cliente, furnisce u serviziu megliu è soddisfatu per voi.

I prudutti di a fabbrica facenu i prudutti soddisfatti di i clienti, mantene a bona qualità.

Credu chì pudemu andà longu.

uffiziu

U 04-APR-2018

Dopu à l'installazione di l'Uffiziu, u Nostru Novu Cliente da Costa Rica Visita a nostra Factory è amparà novu articulu da noi.Dopu 4 ore di discussione trà noi è ancu Test Machine.Finalmente avemu sviluppatu novu articulu cun successu.New Item Razor assai sharp è Quality hè super bonu è a forma hè bella .Also fà u cliente spiciali è fà solu per ellu logu tandu u razor vende assai assai bè hè u so market.Except Harvest Felice avemu ancu più cunfidenza per u nostru avvene à sviluppà.Prima chì u Cliente torna, avemu cunfirmatu l'ordine per u novu tipu di Razor.Novu principiu per i clienti è noi.

Dopu quì, l'Egittu, l'Iraq, a Russia, ecc. u cliente di u paese venenu à a nostra fabbrica è l'uffiziu per discutiri è visità a nostra pruduzzione.Per più amparà i nostri beni.

Continueremu à sviluppà un novu articulu in u futuru.

Benvenuti Clienti Inchiesta novi prudutti .Let noi cuopere inseme à fà u nostru affari mutuale diventa forte .Ogni Industria hà Luce à brilla, avemu bisognu di travaglià dura è dura.

office_img


Tempu di posta: 07-07-2022