• head_banner

2019-10-16

Aghjurnate di novu

A nostra fabbrica migliurà a nostra linea di produzzione.Hè bonu per l'Ambiente è Aumentà a pruduzzioni è risparmià i travaglii.A maiò parte farà più luminosu è morbidu, filu galvanizatu di megliu qualità, Perchè avemu introduttu un novu equipaggiu, Allora i nostri travagliadori vanu à studià a nova tecnulugia per un mese.

Per a sicura, Avà i travagliadori anu bisognu strettamente secondu e regule di a nova Fabbrica Indossà un cascu di sicurezza è portà guanti è vestiti di sicurezza.
Stessu annu cumprà novi lochi per custruisce un novu Workshop .New Workshop occupazione di a terra 20000 Square meters.Locu abbastanza per carricà i cuntenituri è i prudutti di u travagliu è l'imballu è u stock. U sviluppu hè per fà megliu.

2 Fabbriche travaglianu a coproduzzione è u tempu di consegna à tempu è in tempu.È pudemu fà più articuli per i prudutti di rete di filu.Vulemu ancu aghjunghje l'elementu Fence per Euro Market.

Dopu à u novu attellu finitu, farà un novu articulu per i clienti.

prumuzione
prumuzione
2020-10-15

Visita Factory

2020 Annu, tuttu u mondu Spread Corona Virus.Un ricordo profundo di quelle persone chì anu affettatu Covid-19 per falle.Tutte e persone travaglianu pocu, credemu chì pudemu superà u Virus per ritruvà u travagliu è a vita normale.

A nostra fabbrica hà donatu maschere è tute di prutezzione per a nostra cità.Fate u nostru megliu per stà inseme cù u nostru Guvernu.E intantu disinfettamu per i nostri Macchine è prudutti per mantene a sicura per i nostri travagliadori è prudutti.

Corona Virus ùn ferma mai i nostri pedi. In uttrovi, Clienti da Shanghai venenu à a nostra Fabbrica per visità.Hà amparatu a nostra linea di produzzione è verificate a qualità di u nostru filu galvanizatu.Dopu ch'ellu torna, allora ci danu 5 Containers Order.

Annu Covid-19, A nostra Fabbrica face u serviziu per a nostra cità. Avemu donatu 100 Cartons Mask, 100 Sets tute di prutezzione.È faremu sempre di più.Per prutege a nostra cità è u nostru populu, micca solu a rispunsabilità di u guvernu, ma ancu tutti ci vole à fà.

Chì tutte e persone inseme.

prumuzione 2


Tempu di posta: 07-07-2022