• head_banner

Introduzione di i prudutti di metalli

I prudutti di metallu, cum'è u Name.They sò fatti da Metal-Iron, Steel.

Perchè secondu u caratteru di Metal, sò fatti per esse prudutti diffirenti.

Cum'è per a rilegatura, l'armatura d'armatura per a custruzzione, a cornice per u giardinu è a splutazioni, ecc.

U filu deve esse duru è magre.Cusì avemu redraw u filu è annealed à molle, ma dinù bisognu di mantene sè stessu estensione, ùn si rompe quandu avemu u travagliu.

Per esempiu, High Carbon Steel filu per a primavera, Ùn ci hè bisognu Annealded.Should mantene abbastanza forte per fà a primavera.

Per una bella, antiruggine è pulita, farà una superficia differente. Electro galvanizatu, galvanizatu à caldu, rivestiti in PVC, rivestiti in aluminiu, etc.

Avà più è più minerali metallichi sò scavati, cusì a materia prima hè abbundante.

Esportazione di l'annu Covid-19 per i prudutti di metalli in rete metallica

Dumandemu umilmente a vostra pazienza mentre navighemu attualmente l'impatti di a pandemia.

Ma ùn vi ne preoccupate. U nostru Guvernu prova megliu per piglià misure per mantene a nostra vita sicura è pò travaglià nurmale.

Ma Covid-19 hè mundiale.

L'inventarii sò bassi
In quantu à a rete di filu, fence, chiodi, ecc. Tutta l'industria. Quandu hà iniziatu a Pandemia Globale, a fabricazione hè stata suspesa inizialmente. Quandu a fabricazione ripresa, i protokolli di sicurezza necessarii rallentavanu a produzzione. a carica hà purtatu à ritardi assai longu.

Cusì longa storia, l'inventarii sò bassi in tuttu u paese, micca solu in i prudutti di rete metallica, ma ancu in altri cunsumatori.

A pruduzzione hè lenta
A diffusione di a pandemia, Tutte e fabbriche anu bisognu di piglià misure sicure per mantene i travagliadori sicuri.Dunque ci vole à cooperà cù a pulitica di u Guvernu.Calchì volta avemu bisognu di piantà di pruduzzione à inspection.Sometimes avemu bisognu di lockdown.Compare cù nanzu, tempu di consegna tardu 7-15 ghjorni cà Prima.

UPDATE 1 UPDATE 2


Tempu di post: 28-ghjugnu-2022